Jisses!

I dag vaknade jag av att det plingade på dörren. Ringklockan låter så högt så jag blev rädd och hoppade upp hur sängen, virade ett täcke runt mig och hoppades på att det inte var nån okänd. Jag kollade ut genom ögat och såg att det var Becca. Fattade inte varför hon kom hem hon var ju i skolan. Men det visade sig att kl var kvart i tre, ja det var länge sen jag sov så länge. Hade inte hon kommit så hade jag säkert fortfarande sovit. Men nu har jag tagit en dusch i alla fall, känns skönt. Har precis satt i gång med pluggandet och funderar över om jag ska klara att gå till skolan i morgon. Om jag tar med mig min lilla burk med bedövningsmedel och smetar på den var femte minut så klarar jag det nog, men jag får förvarna lärarna att jag inte kommer kunna prata. Ska kolla med mamma också om jag får, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0