Jag är påhittig

tjenare bloggen. Jag är sjuk och kan ju därför inte göra särskilt mycket, men eftersom att jag har tagit ipren så känner jag mig inte så dålig så att jag inte kan göra annat än att ligga i sängen och försöka sova bort smärtan. Det är lite jobbigt för vad ska man göra då? Det blir nåt slags mitt emellan. Jag funderade och kom på lite saker som går att göra i alla fall.

* Man kan sitta vid datorn och kolla runt folks bloggar mm, men man tröttnar ju till sist.
*Man kan göra en kopp te, köpa glass(skönt för halsen) och sätta på en bra film.
*Man kan städa, rensa och sortera ( bra Fredrika)
*Ta en varm dusch eller bad bara för att det är skönt och bra för musklerna
*Läsa en bok, vilket jag snart hade tänkt göra. Hittade twilight böckerna inne på Beckas rum så jag ska börja läsa första boken nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0