hö, jag saknar skolan?

Otroligt men jag saknar skolan så jäkla mycket. Inte plugga, men bara vara där. Juste jag måste ringa Emma och fråga när vi kan träffas. Vi ska nämligen hålla en idrottslektion tillsammans, så det behövs lite planering;)

Usch nu stinker det i lägenheten. Mamma och Becka äter köttsoppa, fattar inte hur dom kan äta de, det stinker verkligen. Själv gick jag och köpte mig en hemköp sallad medan jag väntade på bussen hem. Jag hittade i alla fall en snygg tunika i stan. Gillar mönstret men det är lite jobbigt för bhn syns. Äh det fixar jag, tror att den kan bero på bhn och inte tunikan. Det var faktiskt rätt skönt att åka in till stan själv och bara gå runt och titta i de affärer man själv vill. När jag var färdig var det ett tag kvar tills Tåget skulle komma så jag satt mig på Waynes coffe, drack latte, pluggade och pratade en bra stund med min älskade Hillevi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0