En trött Fredag

Nej men hallå bloggen, det var några dagar sedan jag skrev men jag har haft fullt upp, vilket innebär att jag har sovit, pluggat och kollat på Prison break;) Jag hade i alla fall en sjukt bra födelsedag, massa fina presenter och underbara vänner. Fick bland annat pengar, kläder, smink, smycken, parfym och massa godis. Utav Hillevi och Julia fick jag extra fina presenter. Hillevis present bestod av en kitt med prinsess prylar som kostade 24 kr (prislappen fanns kvar) och ett kort där det stod grattis cp hora på. Av Julio fick jag ett stort mjukisdjur, kanske lite skabbigt, ena örat var avbitet och på kortet stod det "Krya på dig" på framsidan och på baksidan "för du är sjuk i huvudet". Fina, vackra gåvor.

Usch jag har varit så trött den här veckan i natt drömde jag en jätte läskig dröm så jag vågade inte somna om igen. När jag kom hem från skolan i dag somnade jag direkt och vaknade lagom till idol som var mycket bra. Tove och Erik var grymma! Nu har jag suttit och kollat på cirkus Möller hahahaha helt underbart, skitkul dom gjorde grannfejden fast med små barn:P Sen har jag blivit helt beroende av boken jag läser, tänker på den hela tiden när jag inte läser. Tror jag ska ta och lägga mig i sängen snart och fortsätta med den. Ska upp tidigt i morgon och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0