En låång dag

Onsdagar känns alltid väldigt långa. Först en lång hk lektion sen det värsta spanska och efter lunch har vi både biologi, kemi och matte och det är knappt 5 minuter mellan dom. Konstigt nog så var just den här Onsdagen mycket rolig. Skratt och bara en bra känsla. Efter skolan stannade jag kvar och gjorde prov. Jag var hungrig redan innan efter som att när vi har hk brukar jag inte äta lunch sen, men det är bara det att på hkn äter man typ halv tio och inte särskilt mycket heller. I dag var det kina mat som i och för säg är väldigt gott men det var svamp i så jag kunde inte riktigt äta upp. Ja ja, jag var i alla fall jätte hungrig och provet tog 2 timmar att skriva, jag somnade nästan. Helt plötsligt var det svart ute och jag upptäckte att när jag var klar med provet hade klockan redan hunnit passera 4 vilket betyder att bussen hem precis hade gott. Jippi, jag fick vänta en timma till med att vara vrååål hungrig. Nu ska jag ta och plugga lite och sen äre snygg Michael Scofield som gäller : D
      
En snygg vän som jag måste erkänna att jag saknar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag taknaj dij me!

2009-11-20 @ 21:28:46
URL: http://moabergfoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0