En bra dag

hejsan hejsan, i dag har det varit en bra dag. Jag gick upp nästan två timmar innan bussen gick, det är så otroligt skönt att jag har blivit morgon pigg. Nu är det inte längre så tråkigt och jobbigt att gå upp och gå till skolan, det jobbiga är att man vet att man har så mycket att plugga när man kommer hem sen. Blev många skratt i skolan i dag, haha på Historian eller svenskan jag förstår inte riktigt det där men i alla fall, då så satt vi helt tysta och hade genomgång. Dörren var lite öppen ut till salongen så plötsligt hör man Håkan går och sjunger ovanligt högt utanför "Åh vilken underbar morgon la la la ..." haha jag älskar att han alltid går runt och nynnar å dansar!

Nu har jag kommit hem från träningen. hur skönt som helst vare, jobbigt men kul. 
 
Följande uppgifter för kvällen: Plugga, städa, kolla kläder och Prison Break.

Kommentarer
Postat av: ida

men jäklar vilken fin design, gör du den själv? :)

2009-11-17 @ 22:02:44
URL: http://idasiirtola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0