Ännu en Måndag

Ja, Måndag igen och det är alltid lika tråkigt eller det är en skön dag i skolan om man tänker på lektioner och sådant, men mindre skönt är det att veta att man har en heeel skol vecka framför sig. I dag var jag med på idrotten igen, har saknat att träna nu när jag varit sjuk. I och för säg så är jag fortfarande sjuk men om jag stänger igen truten går det lite lättare. Det betyder att jag ska träna fotboll i morgon:D aja i alla fall så spelade vi amerikansk fotboll och det var skitkul även om jag verkligen inte förstod reglerna och struntade i dom;)

uu, spanskan var riktigt hemsk i dag, värre än vanligt. Måste vara det tråkigaste som finns och jag vet inte alls vad vi gör för något:O Skrikande Eva-lena satt bakom mig och skrek hela lektionen(mest för att irritera Agneta tror jag) ;) hon skulle bestämt lyssna på en värdelös spansk låt men fick inte det och det blev bara värre, heh lite kul tycker jag;)

Kommentarer
Postat av: evelina

det finns inget som hellst fel på tengo la camisa negra, det är nog en av världens bästa låtar.

2009-11-17 @ 21:03:31
URL: http://philiparbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0