Min helg=plugg

Ja så är det. Nu har jag suttit här sen kl 3 och skrivit på mitt PM och det känns fortfarande inte som om jag har kommit någonstans. Det är jobbigt men inte hemskt eftersom ämnet jag valde är väldigt intressant och spännande, Häxornas tid. Jag hittade en jättebra bok av Jan Guillou!

Träningen gick bra tycker jag. När jag kom hem duschade jag och gick över till Julia. Hon lärde mig "Utan dina andetag" på gitarr, eller jag kan den fortfarande inte men en liten bit kom jag i alla fall;) Jag känner faktiskt för att stanna hemma i kväll, jag orkar aldrig följa med på nånting längre. Jag trivs bra här hemma;) Sen måste jag få den här skiten klar. Nu ska jag ta en paus och äta lite advokado med fetaost och rödlök, mumsi.

Lars Winnerbäck-Elegi Jag ryser

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh, den där låten är så sjukt bra! :D

2009-12-06 @ 15:54:19
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0