Känner mig sviken

hihi. Jo nu äre såhär att jag skäms lite. I morgon är det nämligen lucia på skolan och jag hade planerat att vara julgran som även några andra skulle va. Plus att det var folk som skulle klä ut sig till paket och rudolf. För bara några timmar sen när jag blev klar med min (otroligt fula) julgran klädsel fick jag reda på att det inte var nån annan än jag som skulle klä ut sig till nåt konstigt och jag hinner inte ändra. Så i morgon kommer jag gå längst bak i det fina tåget och förstöra allting med min snorgröna gran. Yeah! Haha usch, aja nu ska jag sätta lite röd färg på naglarna.

Juste jag gjorde klart mitt PM i dag och min framsida är fiin. ungefär såhär ser den ut. Om ni inte visste det redan så skriver jag om häxprocessen på 1600-talet:)


Jag känner på mig att Henke kommer att bli nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0