Juuuul

Åh det är så mysigt när man har börjat jul pynta:D Jag somnade vid 7 tiden i går och när jag vaknade i dag såg jag att mamma hade pyntat nästan hela lägenheten. Juste, jag somnade runt 7 i går och glömde ställa klockan så jag vaknade vid halv 12 i dag:O farligt, det har aldrig hänt förut. Kan bero på att jag aldrig har varit så trött i hela mitt liv som jag är nu. Jag har i alla fall bara pluggat i dag. När jag vaknade blev jag först och främst jätte förvirrad eftersom att klockan var så mycket och efter att jag ringt till mamma satt jag i gång med biologin och har inte tagit en enda paus (förutom lunch) för än nu. Jag har färgat håret också i Måndags, det syns inte så mycket men det glänser lite rött i ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0