Ensam hemma

Hallå där. Jag sitter och kikar runt lite på nelly.com och försöker hitta lite julklappar samt prylar till mig själv;) Mamma köpte en ny julskiva i går som jag snart har lyssnat igenom, väldigt mysig. Jag är ensam hemma, mamma ska sova över på sjukhuset med syrran i två nätter så jag bor för mig själv och jag gillare. Fast jag saknar alltid mamma så det kan bli lite jobbigt. Becca saknar jag också, men det blir lite lugnare när hon inte är hemma, hihi. Hoppas det går bra för henne.

Igår var jag i Stockholm och träffade släkten, det var ett tag sen jag träffade pappas sida av släkten, men det var trevligt. God mat och fina presenter :) Nu ska jag fortsätta med mitt PM, sen laga mat(orkar jag det så är jag väldigt duktig) och senare blir det Prison Break, jobbigt att jag har missat flera avsnitt nu:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0