Emmsan

Tja, jag har haft en underbar jul med underbara släktigar och en massa underbara julklappar:D Jag har inte orkat blogga så mycket på sista tiden men det kommer väl tillbaka antar jag;) Jag och Emma kom precis hem fårn Milla. Vi har kollat skräckfilm hos Millas Papi, lääskigt mhm. Nu sitter vi här och snackar, Emma fixar sina naglar och jag funderar på att göra en kopp varm oboy;)

Jag och mamma var i stan i dag och handlade beccas sista julklappar, jag hittade även massa prylar, visst är det underbart med rea! Becca hade med sig Melina hem från Norrland så vi har haft en liten extra julafton denna kväll. Jag fick ett par jätte söta päls vantar av syrran.


Jag är ledsen och arg på mig själv! varför kan jag inte glömma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0