Lov

Lov igen jippi! Känns som att det händer så mycket nu. Alla fyller 18 och det är en himla massa firande. Igår firade jag min fina vän Sofia. Jag och Johanna bakade super fina cupcakes. Det bjöds på god mat och kladdkaka. Jag är sjuk, ovanligt... Ont i halsen blåsor och ont i öronen, fint de. På Söndag följer jag med Johanna till Karlstad/Forshaga och är kvar där större delen av lovet, ska följa med na i skolan och lite sånt, ska bli kul att se nåt nytt.

Lite jobbigt just nu, skönt att komma bort ett tag känner jag.



Kommentarer
Postat av: malin

är de slut mellan dig och killen, why du och han passande så fruktansvärt bra!!! :/



kan du inte lägga ut ego bilder på dig du är fin!!

2012-03-29 @ 22:58:51
Postat av: stina

vilka är dina tre favorit låtar just nu?

vad tycker du är snyggast i sommar?

2012-03-29 @ 23:03:12
Postat av: longbotom

snygg bild!:)

2012-04-06 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0