Score!

Ganska jobbig dag i skolan eftersom att jag fortfarande inte mår sådär jätte bra men jag kämpade mig igenom dagen och var väldigt duktig på matten. Blev väldigt glad över mina resultat på matte provet och sam provet. Julia (som får MVG på alla prov) var inte i skolan idag, så vi skrev till na och sa att hon hade fått g+ på provet och för att det skulle verka lite mer sannolikt så sa vi att halva klassen hade fått ig för att det hade varit massa missförstånd. Haha jisses vad arg och orolig hon va och när vi sa att jag hade fått ett poäng mer än henne blev hon skräckslagen eftersom att det aldrig skulle kunna ske på ett matte prov då jag är helt värdelös inom ämnet. Jag har nog aldrig sett människan så orolig vet inte hur många gånger hon ringde under lektionen, hihi.


Lite variation kanske. Tror jag bara har lagt upp cam bilder den senaste månaden, men nu hittade jag syrrans kamera. Synd att jag är så oteknisk så jag inte förstår allt man kan göra med den men äsch, pörskans.


Förstår fortfarande inte grejen med mina ögon. varför måste jag alltid titta åt olika håll och ha ett öga som är tusen gånger större än det andra? Ser lite smått efterbliven ut.


Kommentarer
Postat av: julia

Hahahahhahaha fyfaaan, ni är såna jävla djävlar ibland!!!

Och du är för snygg och jag tänker sno din spetsbh och förstora mina pattar så jag kan ha den. åååh

2010-10-28 @ 20:42:52
URL: http://juliafrozt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah å vad vi skrattade, så jäkla kul att se dig livräddxD haha idiot jag tror nog du kan ha den, jag är ju inte direkt storbystad. puss påre!

2010-10-28 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0