Träna

Jag är nöjd och till och med nästan lite glad, otroligt! Kom nyss hem från gymmet. Idag har jag både dansat en timme och gymmat en timme, känns bra. Nu kommer det att vara ganska mycket plugg fram till jul så jag kommer förmodligen bara hinna med skola och träning, uss jobbigt. Äej nu ska jag försöka resa mig ur soffan, göra lite te och bestämma kläder (absolut det värsta jag vet).

Juste mina små pälsklingar, jag ska börja klämma in lite mer om träning och kost i bloggen, kommer gå åt helvete men jag ska försöka. Känns som att om jag dokumenterar min träning och mat här så kanske det går lite lättare att lyckas. Jag tror dock inte att det är särsklit intressant som läsare att följa en sådan blogg men pörskans, jag gör det för min egen skull. Idag har jag dock inte lyckats så bra med kosten. Åt en bit av morfars nybakade bröd till frukost. Till lunch ingenting eftersom att skolmaten är hemsk och till middag rotfrukter och pannbiff med fetaost. Jag ska försöka börja äta gröt till frukost. Hemskt, jag har ätit gröt kanske en eller två gånger i mitt liv och det var bland det vidrigaste jag har varit med om, men jag kan ju i alla fall försöka tvinga mig själv till det.

Hm ser bara läskigt ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0