Thihi

Mamma påminde nyss mig om min otroligt läskiga period då jag var i 6 års åldern. Jag var under en tid helt besatt av att vara en prinsessa. Jag grät i flera veckor och sa att jag inte ville leva om jag inte blev en prinsessa. Jag skällde ut mamma för att hon hade fött mig för att jag ville ha en drottning till mamma och jag tvingade henne att köpa massa kungliga skvaller tidningar för att jag skulle kunna leta upp nån prins i europa som jag kunde gifta mig med så att jag kom in i den världen. Haha vad var det för fel på mig?

Aja idag vaknade jag kl 6 fast jag började kvart i 12, hur dumt va inte det? men jag va pigg så jag gick upp och tittade på vakna med the voice. Skolan kändes ganska onödig för vi hade bara en lektion och då fick vå gå på teater, den va värdelös. Somnade hela tiden, det gick verkligen inte att hålla sig vaken men varje gång jag somnade vickade jag till så det kändes som att jag skulle ramla av stolen. Jag har även tränat med Julia, Matilda och Hillevi. Nu ska jag sitta uppe hela natten och öva på min redovisning i morgon, score underbart ja. nej... usch jag orkar inte vill bara gå och lägga mig men icke. Sen saknar jag min pojke också, vill att han ska komma hit, men icke jag måste koncentrera mig på studierna.

Tänkte vara lite rolig och lägga in en bild på Jens när han var liten, men kom på att han kommer döda mig så det är nog ingen smart ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0