Lov

Å det är så skönt med lov, bara ta det lugnt och sova massa. Dock vaknade jag kl 7 i morse, skumt. Jag har varit ute och gått en lång promenad och senare kommer Moa hit och gymmar med mig. Igår var jag ute och sprang i spåret på förmiddagen och på kvällen powerwalkade jag och mamma. Tråkigt nog så känner jag av det i min ljumske, får se om det går över har haft ont i mer än en månad nu. Just nu sitter jag framför tvn med en kopp kaffe i handen och skriver på natur uppsatsen.

Jag måste försöka packa ihop lite kläder ikväll vilket är hur svårt som helst, jag vet aldrig vad jag ska ha med mig. I morgon åker jag med tjejerna till Järvsö och blir kvar där till Torsdag, ska bli riktigt kul att får träffa dom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0