Hem till Midgård

Åh så underbart med helg. Eftersom att vi är lediga i morgon drog jag med mig mig Hillevi hem. Vi har ätit naturgodis, druckit kaffe och tittat på Titanic, som jag förövrigt har tittat på tusen gånger under de senaste veckorna. Nu har vi i vanlig ordning gått över till hem till Midgård, hehe älskar det. Precis min värdelösa humor. Imorgon ska jag träffa tjejerna hemma hos Hillevi, skoj eftersom att jag inte har träffat många av dem på länge.

Nu är min klädkammare nästan helt klar, bara en matta som ska in.



Och.. jag saknar som vanligt min pojk

Kommentarer
Postat av: jens

älskling jag saknar dig grymt mycket!

2010-11-19 @ 21:26:09
Postat av: p

VILL HA :)

2011-01-04 @ 09:10:03
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0