godmorgon

Godmorgon bloggen. Jag ligger just nu i soffan och tittar ut genom fönstret. Gud så mysig vintern är,  jag älskar det. Massa snö, julmusik och underbara dofter. Jag har nu varit uppe i 1,5 timme, Hillevi ligger fortfarande och krålar runt i sängen. Jag har inte fått i mig nån frukost än endast två koppar kaffe som lett till att min mage mår dåligt. Tror att jag drar mig från att göra frukost när jag vet att den kommer att bestå av en smörja som gör att jag helst bara vill få upp den igen efter att motvilligt har lyckats svälja den. Idag har jag planerat att jag ska hinna med att städa massa (älskar att överraska mamma med att ha gjort fint i huset när hon kommer hem, dock händer det för sällan) jag ska även plugga, träna på gymmet och kanske träffa min pojk. Jag har inte riktigt fattat när det är han kommer hem, men vi får se:)

Juste igår köpte jag ett par byxor och en underbar poncho. Kommer bild på det lite senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0