crap

Herregud jag tror vårt mini hus kommer blåsa omkull, det dundrar på taket:O hemskt väder så på ett sätt är det väl ganska skönt att jag inte gick till skolan, men jag är fortfarande irriterad. I morse hade jag lite sovmorgon, börjar halv 11 idag. Först blev jag väckt kvart över 5 sen gick Jens upp vid 6 så då vaknade jag igen, sen fick jag sms så jag sov inte särskilt mycket. Jag gick i alla fall upp vid halv 7 och gjorde mig i ordning och när jag va klar hittade jag inte min plånbok där jag har mina busskort och allting. Då hade syrran tagit min väska men inte lagt ut plånboken så inte kom jag till skolan eller. Ganska så onödigt, men men jag har i alla fall suttit sen halv 9 och skrivit om svenska naturskyddsföreningen som jag, Hillevi och Erika ska prata om i morgon. Ska försöka lära mig allting utantill så att jag kan impa lite på Martin;)

Här kommer jag sitta hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0