Morgon träning

Hola. Usch vad jobbigt det är att gå upp såhär tidigt på en Lördag morgon. Det är riktigt skönt att träna på morgonen när man har kommit i gång, men att försöka komma upp är inte kul. Ja min dag kommer väl bestå av en massa plugg och sen hittar jag väl på nåt fram mot kvällen kanske.

Jag vill verkligen åka till stan och köpa skor, men när ska jag ha tid för det?hm. När jag va i stan i Måndags tyckte jag inte riktigt att jag hittade så mycket. Varför är det så, att när man inte har pengar hittar man jätte mycket som man vill ha och sen när man äntligen har massa pengar och tänker att man ska åka in och shoppa massa så hittar man inte alls lika mycket, vilket mysterium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0